Logovani NAT v pf

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Tue Mar 7 18:02:43 CET 2006

Zdravim, skusal som si to na dvoch strojoch, jeden s FreeBSD 5.5-PRERELEASE,
druhy s OpenBSD 3.7-RELEASE a ani na jednom to nefunguje, vypisuje presne ten
isty 'bad syntax', ako tebe. Takze to asi zrejme naozaj nechodi.

Ak chces, skus sa spytat v openbsd.org konferencii, mozno o tom nieco vedia.

PiFtiK