Jake zelezo na router (UP nebo DP)

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Sat Mar 4 15:29:18 CET 2006

Dan Lukes napsal(a):

> 	No, z vlastni zkusenosti (router zmineny v predchozi zprave) muzu
> potvrdit, ze je doslo meritelnemu rozdilu v parametrech routeru kdyz se
> nam prumerny pocet prochazenych pravidel jednou zvednul z deseti na cca
> tricet ...

> 	Zajimavejsi by to bylo v te spicce. Tohle pretizeni prilis nenasvedcuje ...
>
> 					Dan

Tak jsem prepsal pravidla, v nejhorsim pripade se prochazi do 20 pravidel.

Ted pres router tece cca 7000 paketu/s a datovy tok cca 35 Mbit/s.

Stav procesoru:

CPU states: 12.4% user,  0.0% nice, 29.5% system, 24.8% interrupt, 33.3%
idle

A proces natd si bere cca 30% casu procesoru.

Takze stav se o trochu zlepsil, ale i tak pozoruji cca 3% ztratovost na
lince :(

--
Mgr. Petr Bezděk
email: pbezdek at ada-net.cz