Zamrzani site

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Mar 3 06:21:03 CET 2006

 a na strankach BSD o sitovkach neni o tech vasich sitovkach zadny
upozorneni?Nebo nemaji nahodou stejnou IP(taky se mi to uz jednou
povedlo).Nebo se jeste podivat,zda VIA nema vlastni drivery pro BSD(me
pomoh driver primo od VIA ,ale na linuxu-netusim,jak je to s podporou
BSD)-za predpokladu,ze je to sitovka primo od via a ne cip od realteku.

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz