access log apache

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Thu Mar 2 09:39:02 CET 2006

Apache uz nekolik let funguje porad stejne.
Jako ostatne vetsina programu co si drzi svul log.
Zalezi, jakej pouzivas soft na rotovani logu, ale celkem urcite je tvuj
problem v tom, ze po "odmazani" stareho apachovi neposles signal na zalozeni
noveho (SIGHUP)

cim ten log rotujes? pomoci systemoveho newsyslog? nebo apachovskeho
logrotate? nebo jinak?

kazdopadne hledas neco jako:
kill -HUP `cat /usr/local/etc/apache/httpd.pid`

Jindra