Jake zelezo na router (UP nebo DP)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 28 12:40:14 CET 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 02/28/06 11:59:
> 3) 5.4ka je rozhodne pomalejsi nez 6.x, nemohlo by tohle pomoct?

	A 4.x ma mensi overhead nez oba ;-)

	(Ale to, ze je to rychlejsi plati jen za urcitych podminek - takze spis
jen reju do Romana)

> 4) monitoring site... nemuze tohle nejak moc zpomalovat?

	Nevim, jak to ma udelane, ale nemelo by - samozrejme, ale zalezi to a
jak tam skutecne dela. Uz jsem tady psal, ze mame router, kterym
proteka, rekneme, 30mbps a bezi na nem daemonek, ktery pro kazdou
vnitrni IP adresu scita objem proslych dat (prichozich a odchozich
zvlast), pricemz to pocita na kopiich paketu (to znamena, ze kroem toho,
ze paket musel projit do userlandu tak se jeste musela naalokovat i nova
pamet) a spotreba "daemona" je cca 5% vykonu procesoru. Pricemz 2GHz
Pentium 4 s 256MB pameti bych snad ani za "delo" neoznacil ...

> 5) co je to za sitovku?

	To muze byt dobra otazka, ale lepsi by bylo, kdyby nam tazatel dodal
informaci jak je vlastne zatizeni v systemu rozlozeni
(user/system/interrupt). Psal, ze tam ma nejaky GE, takze ta karta zas
tak uplne srot nebude ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz