nahly pad serveru - "^@^@..."

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 28 12:16:18 CET 2006

Dan Lukes napsal/wrote, On 02/28/06 12:10:
> [...]

	Mimochodem, jestli te zaujalo tohle, tak by te mohlo zaujmout jeste
take to, ze na textove konzoli FreeBSD muzes stisknout ALT a ciselne
napsat primo ASCII kod znaku, ktery si prejes ziskat.

	Alespon u sco konzole. Na pcvt jsem to nikdy nezkousel.

	Ani u tohohle nevim, kdo to puvodne vymyslel, ja se s tim poprve setkal
na Windows.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz