bezpecnost

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 28 10:56:52 CET 2006

Jindra Fucik napsal/wrote, On 02/28/06 10:37:
> Diky za informace, moje uloha nastesti s bezpecnosti systemu neni spojena,
> ale chtel jsem si jen oprasit stare znalosti ze skoly a mel jsem pocit, ze
> uz jsem hodne dlouho neslysel o tom, jak je co certifikovane.

	Jestli tedy nejde o formalni certifikace, ale o bezpecnost jako
takovou, pak se podivejte na OpenBSD - to je, skalni priznivci FreeBSD
prominou, v tomto ohledu vyvijeno ponekud pecliveji. Rekl bych.

	Za podivani take stoji http://www.trustedbsd.org/

	Jinak ale i v tomto pripade stale primerene plati poucka o "kozim
chlivku" - bezpecnost je proces, ktery se neda omezit na konkretni
program, pocitac nebo jednu mistnost.

	Nerad bych tady do detailu rozebiral historku o trezoru te nejvyssi
bezpecnostni kategorie, o chranenem pocitaci v nem a o viru na tom
pocitaci, ktery si vesele komunikoval do sveta po siti ...

	Pritom nejde o zadnou povest. Toho vira jsem odstranoval ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz