nahly pad serveru - "^@^@..."

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Feb 28 09:07:22 CET 2006

Ahojka,

trochu bych sazel na to, ze znak s hodnotou 00 se celkem casto interpretuje
jako ^@ (podle stare konvence Ctrl+A => char(1), Ctrl+B => char(2), takze
znak pred A je uzenac, takze Ctrl+@ => char(0))

Ja bych trochu sazel na to, ze je to prectenej blok samejch nul a je
interpretovanej nejakym filtrem kterej odstranuje control characters a pak
je zalogovanej.
Otazka je, odkud pochazej ty nuly, ale odpovedi je hodne, bud memlog nebo
poskozenej soubor "opravenej" pri fsck a nebo cokoli jineho.

Jindra