sendmail a milter regex

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Feb 27 13:06:40 CET 2006

Zdravim,
pouzivam sendmail, clamav-milter a spamass-milter.
Postu sendmail zkontroluje a posle ji do LAN na postaka.
Jde mi o ten antispam, mam nastavenou default hodnotu 5.0.
Chtel bych, aby treba zpravy s hodnocenim 10 a vice se rovnou zahazovaly
a neposilaly dal. Protoze zpravy mi serverem jen prochazi, nemuzu
vyuzivat procmail apod. Zkousel jsem pouzit milter-regex a regularnim
vyrazem mu rict, ze kdyz ma hlavicka x-spam-level vice nez  10
hvezdicek, aby to discartoval. Ale to mi nefunguje. I kdyz jsem mel ty
miltery v sendmail.cf v porani clamav, spam, regex, tak se mi toto
pravidlo nikdy nesplnilo. Ale jine z toho regexu ano (treba na spatne
HELO a zpravu discartoval). Zda se mi, jako by mi ty miltery nepracovaly
ve vyse uvedenem poradi.

Delam neco spatne? Jde toto resit nejak jinak?

Diky za radu

PM

--
# Petr Macek