Jak na kontrolu minor/major zmen v portech ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 25 12:02:23 CET 2006

Dan Lukes napsal/wrote, On 02/25/06 11:47:

> portversion -v | sed 's|^\([^ ]*\)  *<  needs updating (port

	Jeste bych asi mel radeji dodat, ze uvedene reseni se tyka onoho
konkretniho zadani - tj. vyhradne kontroly major verzi portu. Kdyby to
chtel pouzivat jeste nekdo jiny nez tazatel, je treba si uvedomit, ze
pravdepodobne nechcete kontrolovat jen major cisla, ale zajima vas
nejspis i zmena epochy portu. To by ovsem kontrolu zkomplikovalo jeste
trochu (jen odhadem, ten hnusny sedovsky script sestaveny z osklivych
regularnich vyrazu by byl tak dvakrat az trikrat delsi - ale slo by to) ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz