nastaveni cvsup pres proxy

Miroslav Koula mkoula at gmail.com
Wed Feb 22 16:12:21 CET 2006

Ahoj,

jsem v siti za proxy serverem a instaluju server. Bohuzel se nemuzu
dostat ven pres cvsup a chci si stahnout strom portu. Vim ze to jde i
jinak, ale rad bych to nejak vyresil prave pres cvsup. Koukal jsem do
manualu a odkazu ze prikaz fetch potrebuje nastavit promene jako
HTTP_PROXY...
Nevim ovsem kde a jak je nastavit... Nemate s tim nekdo zkusenosti?
Zahadou mi je kdyz instaluji z portu tak vse stahnout jde...
Nastavoval jsem http proxy při instalaci...
Ovšem pak jsem z portu nainstaloval cvsup a chtěl updatnout strom a to
jiz nejde... ani klasicky ping se ven nedostane...

mIREK