instalace databaze firebird

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Feb 22 14:54:24 CET 2006

zdravim

pri pokusu o instalaci db firebird na 6.0R jsem obdrzel nasledujici:

gmake[3]: Entering directory
`/usr/ports/databases/firebird-client/work/firebird-1.5.2.4731/src'
rm -f empty.fdb
../gen/firebird/bin/create_db empty.fdb
operating system directive semget failed
-No space left on device
gmake[3]: *** [empty.fdb] Error 254

tohle se mi stalo (resp. neco dost podobmneho) i u pgsql8.1, chci se tedy
zeptat - jak je to s shm? co mam mit kde nastavane a co muze znamenat hlaska o
nedostatku mista na device...

sysctl:
kern.ipc.somaxconn=1024
kern.ipc.shmmax=67108864
kern.ipc.shmall=16384

(zvedal jsem to v marnem pokusu o spraveni zavady)

diky za rady ;)

roman

p.s. doma na 7-c mi to nainstalovat jde ;( (konfigurace je +/- totozna rozhodne
co se tyce shm)