USB modem AnyDATA pod FreeBSD

Jan Dušátko dusatko at e-apollo.cz
Mon Feb 20 08:16:47 CET 2006

Ahoj,
uz priblizne 3 nedele se marne snazim rozchodit AnyDATA USB modem pod
FreeBSD (6.0 p4). Modem se neustale hlasi jako zarizeni ugen, nemohu ho
presvedcit na ucom. Zkusil jsem modifikaci usbdevs a quirks, nepomohlo. Kdyz
jsem zjistoval rozdily, jedine na co jsem prisel ze stary Gtran mel v kabelu
nejake pasivni konvertitko z usb na serial. Chipset modemu je podobny
(qualcom), ale jedna se o vyssi verzi. Nasel jsem pouze drivery pro linux,
bohuzel ani po uprave mi to nepracuje. Napada vas nekoho neco ?

Duch

Nachystejte uzenáče, na snídani jsem zpátky ...