Re: Neuplnost informaci o závislotech portu?

Petr Rehor prehor at gmail.com
Sun Feb 19 09:50:57 CET 2006

18.2.06, Kaminar <Kaminar at seznam.cz>:
> Zdravim,
>
> pri instalaci jdk-doc-1.4.2 jsem narazil na skutecnost, ze informace
> o zavislostech tohoto portu nebyly uplne. Pri instalaci tohoto portu je
> zrejme, ze pro jeho nainstalovani je pozadovana instalace unzipu.
> Ale pri vypisu zavislosti portu jdk-doc-1.4.2 pomoci
> make search name=.... nebyly zadne zavislosti uvedene, a to ani na
> webovych strankach.
> Instalace probehne dobre vcetne zavislosti na unzipu, jen me
> zarazi, ze o tom neni nikde zadna zminka.
>
> Je to chyba, nebo jsou tyto informace schovane nekde jinde?

make search pouziva informace z /usr/port/INDEX[-X] kde X je 5 nebo 6
podle verze FreeBSD (do verze 4 se neuvadela). V INDEXu jsou uvedeny
vsechny zavislosti, ale make search nezobrazuje zavislosti pro stazeni
zdrojaku, extrahovani zdrojaku a pro vytvoreni balicku. Pokud chcete
videt vsechny zavislosti, tak si v adresari portu dejte

make build-depends-list

ktery zobrazi vsechny zavislosti pro preklad vcetne zavislosti pro
stazeni zdrojaku, extrahovani zdrojaku a pro vytvoreni balicku.

Dalsi moznosti jsou:

make all-depends-list
make run-depends-list

Pokud by se snad nekomu chtelo to napravit, tak je to v
/usr/ports/Mk/bsd.ports.subdir.mk - osklivy awk skript v promenne
_PORTSEARCH.

P.