devfs / mknod a verze 6

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Feb 17 16:47:12 CET 2006

Jindra Fucik wrote (2006/02/17):
> resim takovej problem - devfs se ve verzi 6 neda konfigurovat (jak uz tu
> zaznelo)
> Nicmene bych chtel zmenit pristup k zarizeni ugen0 pro normalniho uzivatele.
> trochu jsem si myslel, ze mi pomuze mknod, ale to jsem se tak trochu spletl,
> ten uz se pouzit neda.

Mam 6-stable uz od pocatku 6.0, v /etc/rc.local mam nekolik radku pro
devfs vcetne

/sbin/devfs ruleset 100
/sbin/devfs rule add path "ugen*" mode 660      # root:operator 644
/sbin/devfs rule applyset

a na zadny problem jsem zatim nenarazil. Chtel jsem uz prejit i na
/etc/devfs.conf, ale bohuzel neumoznuje pouzivat globy. Mozna jen system
neni pripraveny na pouziti bez ruleset?