devfs

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Feb 14 19:42:39 CET 2006

Mno nejhorsi je, ze se rozloucil beze slov.
Mam pocit, ze prisel o moznost forku nebo tak neco. Terminaly ktere jsem mel
prihlasene fungovaly normalne, ale kdyz se pokusil o nejakou akci mimo
rozsah lokalni aplikace, tak uz nikdy neprisla odezva.

Na konzoli jsem nasel po velice dlouhe dobe vetu:
kernel.ipc.maxpipekva exceeded; see tuning(7)

Jindra