OT: Apache - typ a velikost dokumentu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 13 23:10:10 CET 2006

Martin Drtina wrote:
> Nejprve se omlouvam za lehky OT, resim problem s Apache (Apache/2.0.54
> (FreeBSD) PHP/5.0.4).
>
> Driv se mi u HTML dokumentu zobrazovanych v prohlizeci bez problemu
> ukazovala i v IEx v polozce Soubor / Vlastnosti promenna Typ: HTML Document
> nebo Typ: Soubor a Velikost v bajtech. A to zcela automaticky. Nyni, po
> nainstalovani na novy stroj (FreeBSD 6.0-RELEASE), at delam co delam, v IEx
> se zobrazuje jen Typ: není k dispozici, Velikost: není k dispozici.
> META tagy jsou pritom vyplneny korektne

	Bylo by znacnou vyhodou vedet, odkud vlastne Explorer bere tuto
informaci. To by napriklad mela vedet technicka podpora, na kterou ma
kazdy legalni uzivatel Windows narok od spolecnosti Microsoft nebo od
OEM prodejce (no further discussion on this topic, please).

	At uz s touto informaci nebo bez ni, nejsnazsi cesta, ktera by mohla
vest k vysledku bude tcpdump obou variant komunikaci a porovnani
hlavicek i obsahu dokumentu. Jen, pokud nebudete vedet, co presne
hledate, to bude slozitejsi.

> Jeste prikladam vypis z telnetu:

	To nemusi byt nutne smerodatne, protoze presna odpoved se muze lisit
podle presneho dotazxu - a ten muze byt ruzny, nez ten "rucne zadany".