Polling

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 13 14:03:02 CET 2006

Zbyněk Burget wrote:
> chtel jsem se zeptat na jednu drobnost ohledne pollingu.
> A to, co presne znamena sysctl kern.polling.lost_polls?
> Pokud tato promenna narusta, znamena to nejaky problem nebo je to v poradku?

	Tikajici hardwarove hodiny volaji v nastavenych intervalech pollovaci
rutinu. Ale neudelaji to, pokud jeji predchozi beh jeste neskoncil. A to
je presne okamzik, kdy se inkrementuje zminena promenna.

	V zasade to znamena, ze obsluha karet trvala prilis dlouho. Pokud se to
deje casteji nez zcela vyjimecne, naznacuje to nejaky problem. V praxi
by se to mohlo projevovat snizenim sitove pruchodnosti (zejmena na
prichodu paketu).