mountpoint

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Sat Feb 11 18:14:06 CET 2006

Dobry den

Mam jeden dotaz ohledne fstab. Do serveru jsem pridaval disk, ktery jsem
puvodne myslel ze pouziji na backupy, tak jsem si na nem udelal slice a ve
fstab si ho pri bootu mountuji jako /backup
Ten radek tedy vypada takto:
/dev/ad3s1d	/backup	ufs	rw	2	2

Ted jsem ale zjistil ze ho spise budu potrebovat na nejaka data a je mi
zinantni pristupovat na data jako na /backup (I kdyz je to jen nazev, ja
vim). Rad bych ho mel jako /data. Staci to jen prepsat ve fstab (/backup na
/data) ? Bohuzel s tim nemuzu moc laborovat abych to vyzkousel, navic ho mam
remote, takze kdy mi kresne tak jsem v pr.. tak by se mi hodila odpoved ve
stylu "jasne, tak to jde. Proste to jen prepis a namountuje se to jako
/data", nebo "nejde to, udelej to tak a tak".

Martin Zdrazil