interrupt storm - delsi mail

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 10 13:51:39 CET 2006

obr at sosgastro.cz napsal/wrote, On 02/10/06 13:16:
> Ja jsem mel problem, ze s HP ML (koupeny v minulem roce) nefungoval SATA
> RAID radic na FreeBSD 6 (po spusteni instalatoru vubec nebyl schopen
> kontaktovat zadnym zpusobem disk a nevidel ho).
> Kdyz jsem tam dal 5.4 - vse je OK. Bojim se tedy, ze az skonci podpora
> rady 5, tak tam budu muset dat ten linux...

	Zadne strachy, tohle vsechno uz tu bylo. Kdyz jsme pred cca 11 lety
hledali "jaky UNIX", tak jeden z duvodu pro FreeBSD misto Linuxu bylo
to, ze pro tehdejsi Linux platilo, ze kdyz clovek potreboval funkcni A
musel pouzit kernel X, na kterem ale nefungovalo B, ktere fungovalo zase
jen na kernelu Y ...

	FreeBSD je prakticky ve stejnem stavu dneska. neni duvod si myslet, ze
kdy se ze svrabu vyhrabal Linux natolik, ze dneska uz by ho nezaujaty
pozorovatel mohl povazovat za vhodnejsi stabilnejsi system nez FreeBSD,
ze to FreeBSD casem zase neotoci ...

	Nebyt toho, ze je mi lito zahodit deset let zkusenosti, tak uz jsem asi
taky heretik. Ale urcite staci par let vydrzet, ono se to zase spravi ...

	Don't panic ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz