BSD sraz Praha

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Feb 9 17:44:25 CET 2006

Divacky Roman píše v čt 09. 02. 2006 v 17:37 +0100:

> mate nekde fotky? popr. kolik tam chodi lidi? asi tedka nekdy pojedu nekdy do prahy
> tak by se mohla udelat nejaka akce ;)

Chodi tak kolem 10 lidi, spousta z nich chodi pravidelne kazdy mesic.
Kolik lidi prijde mimo pravidelny termin ti odhadnout nedokazu, ale
hadam, s takovou atrakci jako je tvoje pritomnost, by to mohlo byt i na
plnou hospodu :)

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie