divert_packet: no divert tag

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 9 13:56:35 CET 2006

Petr Macek napsal/wrote, On 02/09/06 13:11:
> na jednom stroji se mi v logu zacala obevovat tato hlaska

	Podle toho, ze neuvadite verzi systemu usuzuji, ze to budou Windows
nebo Linux. Uzivatele techto systemu trpi presvedcenim, ze udaje o
systemu netreba uvadet, protoze to je "jasne" (uzivatele WIndows proto,
ze o jinem systemu nikdy neslyseli, uzivatele Linuxu proto, ze o jinem
UNIXu nikdy neslyseli).

	Vyjimky z uvedeneho pravidla prominou.

> od te doby, co jsem menil zelezo a delal nejake male upravy na
> firewallu. Pouzivam ipfw + dummynet. Pravidla firewallu vychazeji z
> firewall_type="simple", jen jsem pridal nejaka pravidla pro VPN.

	Na nekterycyh verzich FreeBSD se tato zprava objevi, pokud divert-stack
dostane paket, ktery neni vybaven potrebnymi doprovodnymi informacemi
(takova informace o tom, kam se ma paket divertovat je docela klicova).
Coz je situace, ktera by nemela nikdy nastat.

	Moznosti je nekolik. mezi nejednodussi patri, ze pouzivate nejakou
verzi s FreeBSD s chybou v kodu. Dalsi je, ze mate nekonzistenci mezi
kernelem a moduly (pokud je pouzivate) pripadne chybne sestavene jadro
(z nekonzistentnich objektu vzniklych pri inkrementalni kompilaci ze
zdrojaku pochazeujicich z ruznych casu).

	Zacal bych kompletni rekompilaci a reinstalaci jadra a modulu. Pak by
se videlo.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz