apache-nechce se nechat spustit

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Thu Feb 9 12:26:55 CET 2006

Viktor Čížek napsal(a):

>Zajisté. :-)

Mno, jak bych to jenom... Volby v /etc/rc.conf sice jsou, ale ne všechny
co tam mají být.

Nevím proč, ale byl jsem skálopevně přesvědčen, že tam stačí mít
apache2ssl_enable="YES". A že rc.conf nemá vliv na ruční spouštění.
Všechno jsem předtím několikrát kontroloval a zdálo se mi to být v
pořádku. Jenže teď jsem znejistěl, takže jsem znovu zkontroloval co mám
v rc.conf a taky jsem se znovu podíval do apache2.sh, co že vlastně
dělá. No a tam jsem to uviděl. Že žiji v bludu. Tak jsem do rc.conf
přidal apache2_enable="YES" a je to.

Takže, děkuji za spolupráci. Vynadal jsem si sám...

Viktor