apache-nechce se nechat spustit

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Thu Feb 9 11:56:29 CET 2006

Jaroslav Votruba napsal(a):

> zase jednou potřebuju rozběhnout Apache a nějak se mi nedaří.Bsd je
> v6,apache je zkompilovaný z apache2.V rc.conf je povolený,v
> konfiguráku je servername 192.168.0.4(zatím to tak bude stačit),
> listen 192.168.0.4:80  .Což by pro základ mělo stačit.Ale nechodí to :-(
>
> na co jsem zapoměl?

Já se k tomuto dotazu přidám.

Mám 6-STABLE a Apache 2.0  (2.0.55_3) z portů. Když jsem se tím před
časem zabýval, zdálo se mi, že nějakým způsobem nefunguje spouštěcí
skript //usr/local/etc/rc.d/apache2.sh/  Když jsem totiž spuštění
provedl ručně přes apachectl, tak se vše rozběhlo jak má. Taktéž jsem si
všiml, že zatím co při korektním provedení startovacího skriptu se na
konzolu napíše jméno onoho démona, v tomto případě se nepíše nic. Na
jiném stroji se 4-STABLE Apache poslušně startuje.
Pokud spustím "apache2.sh stop" tak se opět nic nestane a Apache běží
vesele dál. Shodit ho musím zase přes apachectl.
Nějak jsem se nemohl ničeho dobrat, takže jsem řešení problému odložil
na pozděj a zatím používám Apache na tom stroji s verzí 4.

Viktor Čížek