Ktory thread sposobil coredump?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 4 11:35:33 CET 2006

Marian Cerny wrote:

> casto sa mi stava, ze nejaky viacvlaknovy proces spadne, vytvori
> coredump, ale ja neviem zistit, co sposobilo je pad (kde nastal
> segmentation fault).
>
> Teraz momentalne je to apache s worker MPM. Nevedel by mi niekto
> poradit, ktory thread sposobil segmentation fault?

	Nejsem zas tak zkuseny uzivatel gdb, ale skoro bych rekl, ze core-dump
nemohl zpusobit jiny, nez "current" thread. Takze staci coredump
spolscne s puvodnim binarem nahrat zpet do gdb - a zjistit, ktery thread
je "current".

	A to se mi, ze zaslaneho LOGu, zda byt hned do prvni vlakno

> * 44 LWP 100285  0x283ff963 in signalcontext () from /lib/libc.so.5

	Je ale mozne, ze placam blbosti ...