kalendar pro apache

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Feb 3 12:27:58 CET 2006

Peter Jamnicky wrote:
> http://www.k5n.us/webcalendar.php
>
> Vrelo odporucam pre ktorukolvek firmu ktora potrebuje mat zvladnute
> planovanie prace zamestnancov. Da sa tam naplanovat vselico mozne,
> zdielanie kalendarov medzi vybranymi uzivatelmi sviatky atd atd... A je
> to lokalizovane

Ja bych tenhle kalendar taky doporucil, ale ne zas az tak vrele, jelikoz
jsem mel tu cest, zapasit se spatnym lokalizacnim souborem (byl napul v
ISO, napul ve Win a ja ho cely prevadel do UTF). UTF se ukazalo jako
velky problem - web s nim funguje normalne, ale zasilane e-maily
obsahuji primo multibyte znaky a s tim se MS Outlook nepopere (Mozilla
je zobrazi spravne). Zaroven me moc nenadchnul pohled do zdrojoveho
kodu. Dalsi veci je, ze je to psane pro PHP4 a snad i se short_open_tag
On. Nicmene se mi to podarilo rozbehat i na PHP5.

Resume je asi nasledujici: Nepouzivat UTF, nekoukat do zdrojaku,
nainstalovat, nakonfigurovat a vic neresit. Pak to funguje OK.
Lokalizacni soubor je obycejny textak, takze se da snadno upravit. V
posledni verzi je navic nekolik novych neprelozenych hlasek.

Miroslav Lachman