kalendar pro apache

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Fri Feb 3 11:28:10 CET 2006

Jaroslav Votruba wrote:

> a s jakym vysledkem?

NO neco to dela. Nejsem uzivatel, tak nevim, jak moc by byli spokojeni, ale umi to nastavi veci az moc (na muj vkus,
jak to mam proboha otestovat, ze?). Umi se to provazat s adresbooky, poznamkamy, planovaci ukolu, delat skupinove
kalendare, moznosti prav, proste hruza, kdyz se o to mas starat.

> Asi jsem slepej,ale nevsim sem si nikde ty cestiny

?? Jako ze dotoho nemuzu psat cesky? Muzu.
?? Jako ze to ma cesky menu? Ma. Neni to dokonale, nekdy se tam mihne angl. slovicko, ale je to vyjmecne.
Cele je to v jazyku, jaky si uzivatel nastavi (kdyz mu to dovolis). Ted zrovna koukam na ceskou stranku..
?? Jako navod na instalaci v cestine? Tak ten jsem nehledal.

Cely ten projekt je multi-jazykovy, takze se nijak extra nemusi cestina dodelavat.
Jestli se na to chces podivat, tak mi napis mimo konferenci, domluvime se.

Jirka