top

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Jan 29 20:04:51 CET 2006

Kdyz uz tedy prisla rada na top, mel bych jednoduchou otazku.
Mohl by mi nekdo z vas, co mate FreeBSD (6.0) na stroji s dvema
procesory, napsat, jestli se vam v top dostane nekdy CPU idle pod 50%?

Jiz jsem to tu zminoval v sirsi souvislosti, ale nikdo nereagoval, tak
snad nekdo odpovi aspon na takto jasne polozenou otazku.

Me CPU idle lita mezi 99%-50%, ale nikdy ne pod i kdyz je load treba 10.
(kernel je se SMP) Takze bych se rad nejak dobral toho, jestli top
spatne ukazuje, nebo ja top spatne chapu, nebo jestli mam v systemu
nejaky jiny problem.

S pozdravem
Miroslav Lachman