LDAP+Samba

Peter Sopko sopko at gma.sk
Sat Jan 28 21:41:14 CET 2006

Dobry den

Mam taku trosku zvlastnu prosbu - nemam konkretny problem, akurat -
potrebujem spravit sambu, ktora bude pouzivat ako backed ldap. To je vsetko
fajn, akurat za nic na svete neviem najst na nete nejake howto, ze ako na
vec.... nasiel som vsetko mozne o vampirovani z W2k3 a W2k serverov, kadecom
inom, ale nejaky zrozumitelny navod ako na to, ked chcem len spravit pdc
(vlastne z nicoho) sa mi najst nepodarilo....

Nemate niekto take daco u seba na disku, popr. v bookmarks pls ? Dakujem
vopred.

S pozdravom

Peter Sopko
sopko at gma.sk