nechtěl by se někdo pustit do kvalitních stránek o BSD

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Fri Jan 20 15:13:07 CET 2006

Ahojte,

Jaroslav Votruba wrote:
> jsem rad ze se to aspon nekomu zalibilo
>
> ted jde o to
> -kde to provozovat(kdo poskytne www prostor)-klidne bych jej poskyt,ale
> mam minimalni znalosti apache a HTML
> -kdo to bude tak nejak ridit
> -navrhnout strukturu  a format stranek
> -kdo vsechno je ochotnej se do doho pustit
> -jak budeme mezi sebou komunikovat-jestli tady.nebo jiným způsobem

Preco nejst radsej formou pomoci freebsd.cz? Preco robit nieco na
vlastnu past, kde sa clovek stretne s vecami, ktore freebsd.cz ma uz
davno vyriesene, napr. management okolo prevadzky stranky, struktura a
format stranok, atd.? Hm? Nerad by som totiz, aby tento napad umrel na
nedostatok nadsenia..

Napad je to fajn, aj ked ako Slovak vladnem nie zrovna 100% znalostou
jazyka ceskeho..

Martin