RE: nechtěl by se někdo pustit do kvalitních stránek o BSD

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Fri Jan 20 14:00:54 CET 2006

Ja se ale domnivam ze handbook nevyhovuje i v anglictine.

Napriklad dnes jsem nastavoval SSL, PHP pro apache22. Bohuzel nastaveni je
jine nez v starsi verzi a v handbooku je uplne stare nastaveni apache s PHP
kde se pozuiva jeste AddModule, takze navody v handbooku jsou casto ponekud
neplatne, orientacni. Samozrejme se to da najit na apache.org, clovek jeste
pro jistotu zkusi skupiny na googlu a pak to zbastli. No a vyplodil jsem
postup, ktery bych klidne nekam povesil. Myslim ze prave to sdileni
informaci je neco co tehle komunite a potazmo nasi produktivite dost chybi.

Jinak tu sajtu http://www.bsdguides.org/ jsem neznal a musim rici ze to je
podle me presne ono.

Martin Zdrazil