nechtìl by se nìkdo pustit do kvalitních stránek o BSD

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Jan 20 11:45:02 CET 2006

mam taky toho Podrobnýho průvodce,ale problém je v tom,že je to 3 roky
starý a pro verzi snad 4.x a rozdílů proti 6.x je dost.Nehledě k tomu,že
pokud budu chtít začít s BSD,tak si nepůjdu koupit knihu za cca
500kč(cirka 700SK).
Pan Macek má na svém webu taky trochu o BSD(jak jsem jednou
koukal),pokud by měl zájem o spolupráci,mohli bychom se do něčeho
pustit.Sice je se znalostma o třídu vejš,ale snahu mám:-))

To co píše pan Lukeš ,že znalí nemají motivaci se na něčem
podílet-myslím si že nemá pravdu,sám je příkladem toho,že ač má
zkušennosti,nenechává si je pro sebe ale přispívá do téhle konference.

můj návrh není duplikovat tuto konferenci,ale pomoci začátečníkům v
našich krajích(mezi něž se počítám)překonat první bolesti.