nechtěl by se někdo pustit do kvalitních stránek o BSD

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Jan 20 10:38:49 CET 2006

jo,ale je anglicky
já jsem rád,že dokážu problém popsat česky a natožpak přemejšlet,jak se
to řekne anglicky a jestli se to týká zrovna mého problému.Kdyby to bylo
vše tak jednoduchý jako se podívat do handbooku,tak by nemuseli být
žádný český stránky  a ani tahle konference.Pokud někdo chce začít s
BSD,tak si jej chce nejdřív vyzkoušet aby většina funkcí fungovala a
nemuset se měsíc prokousávat anglickým textem.A potom se o problematiku
začne zajímat hlouběji,až bude chtít nastavit všelijaký fičůrky.Nehledě
k tomu,že většinou existuje několik postupů jak cíle dosáhnout