nechtěl by se někdo pustit do kvalitních stránek o BSD

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Jan 20 10:25:40 CET 2006

když jsem začínal s Linuxem velmi mi pomohlo tohle
http://deja-vix.sk/sysadmin/

Pro BSD jsem nikde nic podobnýho nenašel a jako každej začátečník se
prokousávám balastem kterej nemá s mím problémem nic společnýho a
samozřejmě jej hned pouštím z hlavy.Myslím si ,že pro komunitu by to
bylo přínosný,kdyby existoval projekt třeba typu BSD-wikipedia.Moje
představa je taková,že by někdo(třeba já) sepsal blbuvzdornej návod
,pěkně krok za krokem.Protože jsem lama budu tam mít plno chyb-vy
guruové mi tam dopíšete svoje návrhy a poznámky a já celý návod zedituju
podle připomínek a po odsouhlasení  se to uloží jako neoficiální HOWTO.
napadlo mě to  poté ,co jsem tu vystavil svůj postup kompilace jádra a
pan Burget jej okomentoval-za což mu velice děkuji

zajímal by mě váš názor na tenhle návrh,já osobně bych se rád
angažoval-třeba  i jen za Stranu Lam,kdy bych navrhoval témata a na sobě
testoval,jestli je ten postup opravdu blbuvzdornej