editace uzivatele

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Wed Jan 18 12:54:03 CET 2006

a-ha, takze ty vlastne potrebujes vedet co hledas?
> man 5 passwd
a pak muzes hledat jak to budes delat. Urcite existuje i barevna a graficka
utilita pro editaci uzivatele, ale nevim k cemu ji pouzit? Zato si moc dobre
umim predstavit, k cemu jsem pouzival pw(8) a pwd_mkdb(8) pro strojove
vytvareni uzivatelu z databaze.