File manager

Jaroslav Pavlícek freebsd at pavrda.cz
Tue Jan 17 19:59:11 CET 2006

Presne tak, naprosty souhlas. Ze zacatku jsem si praci na FreeBSD bez mc
nedokazal predstavit, ale postupne jsem se naucil jak vi tak prave zmineny
vyladeny tcsh.
To, co je ve FreeBSD jako default je poklad. Divim se, protoze asi neco
nevim, proc vsichni okolo me pouzivaji bash, ktery neumi listovat v historii
a pri tom to filtrovat podle toho, co jsem uz napsal. Podobne ruzne
kombinace doplnovani a napoved ...
Kdyz pracuji pres GPRS nebo pomalou linku, nedokazu si predstavit lepsi
formu ovladani pocitace.

Jasne, ale chce to cas a trpelivost a nejlepe jeste nekoho od koho se daji
ruzne finty pochytit.
Proto navrhuji na pristi hospode vytahnout notebooky a ukazat, kdo jak umi
"machrovat" v shellu :)

--- Jarda Pavlicek