postupnost startovania jednotlivych services

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 16 22:17:29 CET 2006

Peter Sedivy - PeSe napsal/wrote, On 01/16/06 20:45:
> povedz ake Free mas.
> na 4.x to je podla ASCII abecedy, takze ak to chces mat spustene skor,
> daj si nazov toho skriptu nieco co je v abecede skor ako a .... :-)
> [zeby cislica?]
>
> 5-6 -> rcng -> vsimni si, ze vies urcit poradie co sa ma pred, alebo za
> cim spustit

	To je ponekud zavadejici rada.

	Pokud ja vim, tak pro vsechny RELEASE az do dnesniho data plati, ze
scripty v /usr/local/etc/rc.d/*.sh se spousti podle abecedy.

	Moznost urcovat zavislosti "RCNG stylem" se v kodu objevila 20.12.2005,
takze ano, zavislosti lze "RCNG stylem" definovat, ale jen v 5-STABLE,
6-STABLE a HEAD (7-CURRENT)

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz