OT: fetchmail pre win

PeSe pese at pese.sk
Wed Jan 11 09:44:16 CET 2006

Divacky Roman wrote:

> nejsem si jisty ale proc nepouzit unixovy fetchmail skompilovany pro windows?
> imho je tak trivialni aplikace jako je fetchmail dost dobre portovatelna a mela
> by behat
tu by som sa este prihovoril za Microsoft.
www.microsoft.com/sfu
Windows services for unix - je to volne stiahnutelne, budete tam mat aj
kompilator a myslim, ze by Vam mohlo ist skompilovat aj fetchmail z
portov (+- nejake odchylky)
SFU je celkom slusne mapovanie unixu do win sveta, o.i. Vam tam bezi
init, cron inetd a pod :-). Plus ma to podporu NFS C/S, konektivitu do
NIS a ine vecicky.