Re: BRIDGE u karty

Cizek.Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Tue Jan 10 12:30:04 CET 2006

>  Petr Rehor wrote:
>  >>>Pokud by se to melo nejak dotesat, tak by se musel apbridge prenest z vrstvy
>  >>>net80211 do http://fxr.watson.org/fxr/source/net/bridge.c?v=RELENG6#L854
>
>  > Taky se mi to ted po ranu nejevi jako nejlepsi napad >:-(
>  > O neco lepsi by mohlo byt  doplnit do ieee80211_deliver_data pfil hook.
>
>  	To je jiste tak moznost, pro zacatek by ale mozna stacilo pakety
>  odebirat z BPF.
>
>  	Kazdopadne to ale vyzaduje specializovanou aplikaci a nevim o tom, z by
>  nejaka takova existovala.

Ahoj,
koukam, ze se z toho vyklubal docela orisek. :-) Zas az tak zivotne dulezite to pro me neni, ale videl jsem napr. m0n0wall a pfsense a mam takove tuseni, ze ty snad neco takoveho umi? Dokonce i ve features je nejaka zminka o if_bridge patch, ale uz se mi nedari nikde dopatrat o co presne jde. Mate s nimi nekdo zkusenost?

Milan