Freebsd webhosting howto

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Mon Jan 9 16:13:43 CET 2006

Zdravim vsechny,

	snazim se najit nejake ucelene zdroje jak udelat nejaky ne moc
slozity webhosting na FreeBSD (www, mysql, mail asi ne), ceho se vyvarovat,
co naopak je vyborny, ktery scripty z webu na automatizaci spravy jsou the
best atp. Protoze jsem ale nikde nic podobneho nenasel, zda se, ze je prede
mnou sysifovska (nebo jak se to pise) prace a musim to zkompilovat z ruznych
newsu, webiku atp. No a tak me napadlo, ze mozna nekdo vyzradi firemni
tajemstvi jak to delaji oni nebo preda sve know-how me pro pripad, ze by ho
zitra zalejo auto, at to civilizace nezapomene a da mi nejakou dobrou radu
do zacatku.
	Da?

Martin Zdražil