OT: nabizim praci admina

Lubomir Host rajo at platon.sk
Mon Jan 9 10:58:07 CET 2006

On Mon, Jan 09, 2006 at 09:40:35AM +0100, Jiri Calda wrote:
> Zdravim,

> Tak abychom si rozumeli. Tahle konference je urcena k debatovani o FBSD, o problemech, resenich
> ale ne jako burza pracovnich mist. Myslim si, ze vase
> ma jiste dost moznosti, jak si ziskat nove zamestnance.
> Az budete mit priste pocit, ze by to mohlo v konferenci nekoho pohorsit,
> tak prizpevek neposilejte, nebudete muset doufat ve stav nekoho jineho.
> Zaroven zadam ostatni, kdyz uz musite reagovat, zdrzte se reakci skrze konferenci.

Najhorsie je, ak sa strhne diskusia o tom, ze ci nieco OT je alebo nie.
;-)

Ak si si mohol vsimnut, tak sprava mala predmet oznaceny "OT:". Nic ti
nebrani v tom, aby ti taketo spravy zahadzoval. Preto by bolo vhodne,
aby ludia, ktorym vadia takto oznacene maily, neposielali prispevky do
konfery, ale namiesto toho si taketo pravidlo nastavili.

Navyse ak system FreeBSD nema spravcu, predstavuje to pre dany subjekt
problem. A tento problem urcite suvisi s danym operacnym systemom. Najma
ak ta firma hlada spravcu naozaj pre FreeBSD a nie je to vseobecna
ponuka prace. Ja si vhodnejsie miesto na najdenie cloveka, ktory FreeBSD
trosku rozumie, neviem predstavit.

Alebo si niekto mysli, ze system FreeBSD moze fungovat bez spravcu a ze
s tym systemom nebudu ziadne problemy?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :