ktere zarizeni z DEV je USB kabel k mobilu?

Jaroslav Pavlícek freebsd at pavrda.cz
Sat Jan 7 23:22:47 CET 2006

Jo, ted jsem to nasel:
tady - http://www.qbik.ch/usb/devices/showdev.php?id=3251
pisou, ze se to chova jako standardni seriovy port a jak to vyresit na
linuxu. Nevim, jestli jde neco takoveho na FreeBSD.
Koukal jsem do jadra (4.11), jsou tam konstrukce typu:

umodem.c:
static const struct umodem_product {
        u_int16_t       vendor;
        u_int16_t       product;
        u_int8_t        interface;
} umodem_products[] = {
        /* Kyocera AH-K3001V*/
        { USB_VENDOR_KYOCERA, USB_PRODUCT_KYOCERA_AHK3001V, 0 },
        { 0, 0, 0 },
};

tak do toho seznamu pred "{ 0, 0, 0 }," zkuste pridat:
{0x0421, 0x0802, 0},
a prekompilovat jadro. A kdyby to neslo u umodem, zkusil bych to u dalsich
zarizeni, ktera mohou mit neco spolecneho se seriovym portem.

Kdyby se vam zdalo, ze mam smysl pro prasarny, nejste daleko od pravdy :^)

--- Jarda Pavlicek