ktere zarizeni z DEV je USB kabel k mobilu?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jan 7 22:24:00 CET 2006

queen killer napsal/wrote, On 01/07/06 21:48:

> Tak doslo k posunu, opravdu se zacalo objevovat zarizeni, ale ne jako ucom ale jako ugen (nevim jestli je to nejaky problem?).

	Aha, to jsme tedy jeste o uroven vedle. UCOM je "horni polovina
problemu". Ten zaridi "serial-like" interface smerem k aplikacim. Jeste
je tu ale spodni polovina - ta, ktera se bude bavit s konkretnim
hadrwarem. O tom ale nevime v teto chvili naprosto nic (uplcom, umct,
ubsa, uvscom, uvisor, umodem, uftdi, nepodporovane zarizeni ...).

	usbdevs -v

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz