Zalohovanie na DVD

Petr Sobotka sobotkap at centrum.cz
Sat Jan 7 21:42:00 CET 2006

> Od: prosa at pro.sk
> Předmět: Zalohovanie na DVD
>
> Zdravim vsetkych,
>
> a vsetko naj v novom roku.
>
> Viem, ze sa to tu uz viackrat spominalo, ale ani po dlhom prehladavani
> archivov a gooooglu som nenasiel relevantne riesenie. man tar, man dd,
> man dump som cital, nepomohlo.
>
> Prosim o pomoc v nasledovnej situacii:
> 1. mam server bez DVD-mechaniky
> 2. server nema moznost firewire alebo USB2 externych diskov
> 3. na serveri je instalovany cdrtools (mkisofs)
> 4. mam adresar s 50 GB dat, ktore musim zalohovat
> [...]

Dobry den,

Predem se omlouvam, ze moje reseni neni to nej, ale na rozdil od Vas nezalohuji tak
velka data ...

Velkou zalohu delim programkem split (pozor nutno zdat velikost v bytech :( , nechte si trosku
rezervu na CD/DVD  - iso soubor je o neco malo vetsi), pak
z techto malych souboru delam iso soubory a ty prenasim na notebook, kde je vypaluji.

Prenasim pomoci ftp, mam volnou sitovku kam pripojuji notebooka.
Na notebooku pouzivam Gentoo takze Vam s vypalovanim nepomohu,
ovsem neni problem mit na notebooku jakykoliv OS co umi vypalovat (vcetne win...).

S pozdravem,
        Petr Sobotka aka Pietro