ktere zarizeni z DEV je USB kabel k mobilu?

queen killer queen.killer at seznam.cz
Sat Jan 7 20:23:12 CET 2006

Dobry den,
Predem upozornuji ze jsme novacek u BSD a nemam temer zadne zkusenosti s tim, takze problem muze byt naprosto trivialni.

Jde mi o to, ze potrebuji nastavit GPRS pripojeni na internet. Nasel sem si nejake postupy na internetu, vetsinou k linuxu a pres seriovy kabel. Takze sem vse nastavil jenom mi chybi na kterem zarizeni se ma hledat ten modem. Nasel sem drivejsi prispevek do konference s tim, ze dotycny pouzil /dev/ucom0, coz je u mne trochu problem, protoze nic takoveho sem v dev neobjevil. USB by se mi melo najit samo, alespon u USB klicenky mi to hned da zarizeni da0 a to muzu bez problemu namountovat.
Kdyz sem zkousel /dev/usb, tak se nic nestalo a nedoslo k pripojeni a kdyz sem zkousel /dev/usb0, tak to hodilo chybu jako spatny argument.
Ani v handbooku sem nic nenasel, pouze o seriovych zarizanich (COM1 a COM2). TEdy hledam neco jako cuaa0 pro USB.
Josef Reidinger