Fw: RE: Re: user mount - solved

Pavel Kratina kratinap at volny.cz
Wed Jan 4 11:57:17 CET 2006

> mnoho

> floppy a

> http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/faq/disks.html
> other removable media?
> >

> Dekuji pekne FAQ byl opravdu napsan pro mne. Mam sice pocit ze jsem
> predtim udelel to same, ale nyni user mount funguje jak ma.
> Tedy dekuji jeste jednou dekuji vsem.
> Pavel

 pripojovani cd a dvd osetreno jeste v /etc/fstab, aby mohla montovat rovnou z nautila:

/dev/cd0		/home/eva/MujPripojnyBodCD	cd9660 ro,noauto	0	0
/dev/cd1		/home/eva/MujPripojnyBodDVD	cd9660 ro,noauto	0	0

Hezky den
Jirka

Diky, ja nautila nepouzivam, ale osetril jsem si mount.app slit aplikaci pro fluxbox.

Tedy jeste jednou dekuji.
Pavel