user mount

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Tue Jan 3 10:40:09 CET 2006

On 2006-01-03 10:33 +0100, Pavel Kratina wrote:
> No v 5.4 to nefungovalo jak sem chtel ale uspokojive.
> pod 6.0 mi jde mountovat jako root. jen jako user mi mountovani nejde.

a skusali ste toto? :

Ak to nefunguje, poslite este vystup z "ls -l ~/mnt/cdrom".

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ Najděte vždy aktuální MAPY ČR ve vašem mobilu a používejte je ZDARMA!
  Aplikace oceněna 1. místem v soutěži Best Mobile Solution 2005.
  Další podrobnosti na http://mapy.mobilfiesta.cz ]