multifunkcne zariadenie HP

mv mv at hysteria.sk
Wed Dec 21 21:14:26 CET 2005

On Wed, Dec 21, 2005 at 07:54:43PM +0100, Ondra Knezour wrote:

> sane a http://hpoj.sourceforge.net/ (v portech) pripadne zkusit
> http://hpinkjet.sourceforge.net/hplip_readme.html (neznam)

sane samozrejme mam nainstalovane, ale nemoze najst ziadny scanner
vlastne po pripojeni tlaciarne dostanem nasledovny vypis:

ulpt0: Hewlett-Packard psc 1200 series, rev 2.00/1.00, addr 2, iclass 255/204
ulpt0: using bi-directional mode

ziadny uscanner0 sa nevytvori

hpoj som tiez nasiel v portoch, ale nejak sa mi to nepodarilo rozchodit

hplip je len linuxovy projekt, zatial neni portovany pre freebsd
aspon som nic nenasiel cez google, a ani mi nesiel skompilovat