lehce OT: make

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Dec 21 16:55:30 CET 2005

On Wed, 21 Dec 2005, Divacky Roman wrote:

>nevim co chces udelat ale tohle mi pripada jako spatne pristup. makefile je pro
>zavislosti mezi zdrojaky a jejich buildovani - na to neni (a nesmi byt) nic OS
>dependant. nedava to smysl. pokud se lisi zdrojaky pro dane OS tak bych to
>resil jinak (autoconf/automake)... takhle mi to prijde divne

	kdyz to chci mit OS dependent, tak to muze byt OS dependent.
Zdrojaky se nelisi, lisi se CFLAGS. Vim co delam, vim ze si muzu
nainstalovat gmake, vim ze muzu pouzit autoconf, proste to z nejakyho duvodu
nechci a proto me jen zajima, jestli nekdo nezna elegantnejsi reseni nez je
to nahore. h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz