Pri startu se nespousti sluzby v /usr/local/etc/rc.d (6.0-RELEASE)

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Dec 14 09:49:03 CET 2005

Martin Drtina wrote:
> Mate pravdu, timhle se problem vyresil. Omlouvam se, nemam v tomhle moc
> zkusenosti a postupoval jsem jako pri instalaci predchoziho stroje s 5.4
> RELEASE, kde v rc.conf zadny apache_enable="YES" ani mysql_enable="YES"
> nemam, presto se mi pri kazdym bootu automaticky spousti. :) Takze to pro me
> stale zustava nevysvetlitelnou zahadou..., ale nejdulezitejsi je, ze to
> chodi! :)
>
>     Panove, diky!

Zajimave, ze vam to na 5.4 chodilo bez toho, protoze me se to na 5.4 i
4.11 i 6.0 chova vsude stejne uz asi dva roky zpet, kdy byly zmeneny rc
scripty portu tak, aby vyuzivaly rc.subr

Kdybyste si prohlednul vsechny *.sh scripty, prisel byste na to i sam,
napriklad v tom od Apache najdete neco jako toto:

# PROVIDE: apache
# REQUIRE: DAEMON
# BEFORE: LOGIN
# KEYWORD: FreeBSD shutdown

# Define these apache_* variables in one of these files:
#       /etc/rc.conf
#       /etc/rc.conf.local
#       /etc/rc.conf.d/apache
#
# DO NOT CHANGE THESE DEFAULT VALUES HERE
#
apache_enable="NO"
apache_flags="-DSSL"
apache_pidfile="/var/run/httpd.pid"